Sunday 6 March 2016

Sundays should come with a pause button!

Hi,

Back to reality... My vacation finished really fast.... I have a panic attack just thinking about Monday and getting back to work.  I have new colleagues and now they have to learn applications in which we work.... I had such fun on my trip and I recharge my batteries for quite some time.  I must say that shopping was the best and I bought a few things....  I'm going to show you in my next blog.

Combination: Miu Miu jacket (my favorite), sweater Arena, boots Bullboxer, bag Topshop, skirt Topshop, sunglasses Ray Ban, bracelet Accessorize.

Song:https://www.youtube.com/watch?v=tD4HCZe-tew


Caos,

Povratak u stvarnost ufff nista teze od toga. Moj godisnji odmor je tako brzo prosao , nisam ni trepnula i vec se zavrsio. Evo uzivam jos u danasnjem danu i sutra povratak u svakodnevnicu. Hvata me panika kad pomislim na ponedeljak. Imamo nove kolege na poslu pa ce poceti njihova obuka  u aplikacijama u kojima radimo. Toliko sam se zabavila na svom putovanju i relaksirala, definitivno sam napunila baterije barem na neko vreme. Najbolji deo G.O.-a naravno soping... Kupila sam tonu stvari pa cu u sledecem blogu da vam pokazem nesto iz asortimana.

Kombinacija: Miu Miu sako-jakna ( moja omiljena), dzemper Arena, cizmice Bullboxer, torba Topshop, suknja Topshop, naocare Ray Ban. narukvica Accessorize.

Pesma: https://www.youtube.com/watch?v=tD4HCZe-tew






















XOXO












No comments:

Post a Comment